< Till bloggens startsida

Sunny day.

Idag har vart en fantastiskt fin dag. Jag har idag lekt med twinsen i princip hela dagen. Vi har hoppat trampoline, gungat och njutit ute i solen.  När de sov middag passade jag på att träna lite och jag han även sola och inviga bikinig för i år. Ja så varmt var det här idag. Skulle även ha pluggat men får ta igen det imorgon.
Till helgen kommer Cecilie hit då ska vi inta både Nice och Cannes. Ska bli kul, har saknat henne som tusan! Vin och skratt i mängder ska det bli!  Jag saknar min pojkvän något fantastiskt. Han åkte tillbaka till Italien igår efter en helg här hos mig i Nice. Igår anlände jag till Parks igen och gårdagen var superbra. Sprang 8km igår efter 14dagars nästan stillasittande (2 lata joggingturer) och det gick skitbra. Hade inte tjockat till mig helt ha. Sen igårkväll åt jag och Sara lite middag och myste i soffan. Alltid lika mysigt att vara här, känns som hemma!! Nu blir det sängen.

Ha en fin onsdag.

Godmorgon.



Invigde skorna som var vita i 1h ungefär.



Lite uthållighet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0