< Till bloggens startsida

Heeej från menorca.

Hej. Det var väldigt längesen jag uppdaterade så jag tänkte bara meddela att allt är bra.
Vi har under den senaste månaden befunnit oss på mallorca. Vi har haft en hel del ledighet så det har vart fantastiskt. Har hunnit se Palma, porto portals, Soller, Sillot, Alcudia och igår anlände vi till Mahon på Menorca. Vi har nu gäster ombord och jag har bara en liten eftermiddagsvila.  Vet inte om det blir fortsatt här på båten, eller om jag ens vill fortsätta här men vi får se hur det går med allt. Jag kommer hem och hälsar på så fort tillfälle ges. Här kommer lite bilder från Mallorca. Hittade massor av fina saker på rean som jag bara viiiilll blogga om, men jag har inte riktigt använt normala kläder, förutom bikini, på ett tag så det får helt enkelt vänta.
De bästa stunderna har ändå vart de 2 helgerna jag och bobby var på 4-stjärniga hotell, samt alla springturer jag gjort och när jag var på gymmet häromdagen.  Man uppskattar sånt som alla ni där hemma tar för givet. Jag har nog druckit 100 mojitos på senare tid och jag bara älskar den spanska mentaliteten- manana manana. Nice har fått Palma som konkurrens för framtida boplats dessutom. Jag har skrattat något otroligt och jag har gråtit och vart arg i mängder. Detta är inte den ultimata livsstilen, framförallt inte för mig, men jag får åtminstone vara med min pojkvän, och jag har en inkomst atm- det får duga för stunden. Om 4v är vi förmodligen arbetssökande igen och det sista jag vill är att vara ifrån honom igen... vi får hitta lösningar helt enkelt.  Där var en liten uppdatering från lilla mig från min bur.

Kommentarer
susse

Madlife! Kan du inte ge mig massa massa tips på saker i Palma. Ska dit om en vecka! :)

2012-08-08 @ 12:13:55
URL: http://susiani.tumblr.com
Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-10 @ 09:28:24
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0