< Till bloggens startsida

nyttt

Ja men som sagt, jag var ju ute och strosade idag och det blev lite nytt idag- sånt där som är tråkigt att lägga pengar på men som är ett måste... eller ja....
sprang in på el corte ingles och shoppade 6 bhar och 1 par nya pyamasshorts. luvliga och blommiga :)
Köpte även en ny ögonskugga och 3 nya nagellack (eller top+basecoats räknas kanske inte) så nu har jag finfina naglar för en gångsskull i detta yrket.. haha. 
 Tittade även på en chloe väska idag..... den befinner sig 20 meter från båten i chloe butiken.... farligt farligt. SÅ jäkla fin är den!!

!




andra kvinnan här på båten köpte de där pinsen till mig och bobbsan för ett tag sen. Min killes är faktiskt klockren. ha. Blomman fick jag av en 9 årig gäst som var här på båten för någon vecka sen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0