< Till bloggens startsida

Espana

Hola! Hoppas allt är bra med er.... återigen- long time sen jag uppdaterade... men jag lever minsann.
Vår sommar är slut nu i princip men vi fick fortsatt på båten. Vi stannar (som det ser ut nu) tills slutet av oktober.. (eller jag iafl) sen blir det nog en hemfärd till kära skåneland- har ju inte vart hemma på år och dar.
Tror de flesta av er har följt mig på facebook och vet att jag vart runt här böand de spanska öarna, mallorca, menorca, ibiza och nu fastlandet där båten ska stanna över vintern. Mycket har hänt och det har varit blandade känslor men som sagt, jag lever!  Idag hade vi vår första lediga dag på över en månad så jag har vart på stranden i 2 omgångar och shoppat där imellan. Skulle sprungit en runda ikväll men jag tog en hälsokväll istället.  Bobbsan är på tjurfäktning ikväll (vilket jag är strikt imot så jag stanna hemma) så nu ska jag hoppa i säng och kolla film i min ensamhet.   Sköt om er. Besos från spanien







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0