< Till bloggens startsida

spontanitet till Salu.

Jag och smalex är väldans spontana. Vi var ute förra fredagen, och detta bestämdes ungefär runt kl 21 på kvällen. 
Skitkul va det- men fråga inte alex om det för hon har en lucka på några timmar.. haha
Vi stack iallafall hem till Malin och Anders som bjöd på en liten förfest, fantastiskt trevligt och vi drack
i särklass den starkaste (tabascostark) shotten jag någonsin druckit. UH. 
Sen bar det av till det berömda strand där vi slog klackarna i taket.  Eller faktiskt så var mina klackar förstörda så jag hoppa 
runt barfota dum som man är. 

Just nu sitter jag och kollar på Design: Simon&Tomas.... det är verkligen skitdålig. Verkligen. Taskig taste har dom. 
Och innan var det Paolo Robertos matlagningsprogram- alltså vilken helylle kille!! Rekomendation!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0