< Till bloggens startsida

Tiiisdag var ju då.....

Tisdag började lite som den mest meningslösa dagen på länge. Jag gjorde inte ett jota fram till klockan cirka 16.30 då Malin ringer mig och säger att hon kommer hit, Då blev jag sådär rosenröd om kinderna! :)  
Lite senare eamlar även den andra kära Malin in. Så där sitter vi M&M&M i soffan och chillar,snackar och tittar på tv. 
Vi slängde även ihop någonsorts chokladmuffins som vi toppa med vinbär. Nyttiga tjejer jadå. 
Väldigt trevligt med besök faktiskt... 21.15  lämna Malin1 oss.  Kvar satt jag och Malin2.  Malin2 som precis pratat med Anna som i sin tur var på väg till självaste Helsingborg för en liten utekväll. Detta i sin tur ledde till att Malins Vinabstinens tog vid (kan varit min) och 21.30 far vi hem till malle och slänger på dånsedojjorna och kalasbyxorna, hivar i oss nårra flaskor vin och drar till staden med stort H. 
Haha fulla och glada stamplar vi in på la Cardinal iafl, trevlig och spontan kväll det där.  Dom brukar faktiskt oftast bli vädigt kul de där spontana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0