< Till bloggens startsida

UpdateUpdate.

Nu var det otroligt längesedan sen jag uppdatera. Finns väl litegranna tt berätta iafl!
Som jag tror jag skrev så var jag på jobbintervju på Pilgrim i tisdes....Detta var nervöst! haha
Jag har typ aldrig varit på en jobbintervju innan så jag tänkte vafaan säger man liksom. 
Men det blev ganska chill ändå, de va supertrevliga mot mig så det gjorde helt klart saken bättre. 
Det de alltid brukar säga är ju såklart "Berätta lite om dig själv"... Jaha.. Vafaaaan ska jag liksom säga? Min pappa heter Ollebas och min hund är svart och döpt efter en död rockkung? Hrm... ja men man kan ju liksom snöa in på ämnet Madeleine Fredriksson.  Iallafall så skulle de höra av sig inom 2 veckor så jag väntar med iver! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0