< Till bloggens startsida

Why does it always rain on me?

Idag, en Måndag i juli, har jag bara suttit hemma i huset och gjort i princip ingenting. 
Jag fick inte jobbet på pilgrim och är faktiskt väldigt ledsen för det för jag hade fan
vart en bra säljare och en härlig arbetskamrat- I Know it! Men jag får leta vidare såklart.

Imorgonbitti ska jag till veterinären med min lilla korv, klippa klor och plocka tandsten står på menyn. Spännande tycker nog inte han. 

Ikväll pratade jag med min kära vän Alex från Hemsedal.  Vi har inte pratat på typ hundra år så det var upplyftande! Hoppas han ska plugga i Lund d tycker jag verkar som en ypperlig idé!  :)

Såg även den här berömda filmen "the hangover" Som alla rosat till skyarna.... Men alltså.. så bra va den väl inte?  Eller var det bara pga min bittra tillvaro som jag inte riktigt kunde underhållas av den? Hrm... Men visst helt klart sevärd. 

Jag har funderat lite på skor. Fasen va coolt och äga en egen skoaffär... eller kunna designa egna skor och sen få printa sitt namn i och sälja för en orimlig peng?! :)  

Alltså för mig  som alltid varit ett ständigt Chris Brown fan sen han släppte sin första singel "run it" vid 2005 , drar jag mig för att ens yttra mig om hela skandalen som har inträffat. Men nu när han i ett pressmeddelande uttalat sig om sina stora regrets och hur ledsen han är, så ser han bara ännu mer patetisk ut. Som sagt det tar imot att säga men lammköttet har misshandlat en tjej grovt. Snubben e för fan bara 20?! Vad händer med världen.  Han har ju huvudrollen i en film Phenom, som jag tror ska komma up senare i år eller nästa år.. Undra hur bra den kommer sälja hrm. 

Nej nu blev det mest babbel här. 

Sleeepy tiiiime. Imorgon ska jag vakna med ett leende på läpparna, detta har jag redan bestämt.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0