< Till bloggens startsida

And off we go....



Igår kom jag hem från en fantastiskt trevlig vecka i pölseland. I onsdes åkte jag till Marie i köbenhavn,  där blev det lite fest på torsdagen. Chill på fredagen och på lördagen bar det av till Svendborg. 
Alltid trevligt att se nya platser! :)   På lördagen var vi också ute på ett ställe som heter CrazyDaisy (?) och detta var otroligt svettigt.  haha fasen vad vi gick amok där ett tag.. Men kul var det. 
Söndagen spenderade vi på bästa möjliga sätt. Marie, jag, Rasmus, Anders och Christoffer hyrde film på blockbuster, beställde hem mat och åt ostepops!  Eller jag iallafall :) 
Vi såg på frykeligt lycklig (stavning?) , en dansk otroligt dålig film. Efter det såg vi Seven Pounds med Will smith i huvudrollen.  Jag hade sett den innan men den är helt klart sevärd igen. Finns att köpa på megastore.se för er intresserade!

Nu fick jag ett sms från Marie där det står att hon befinner sig i Lund 14.40 (där jag ska hämta upp henne) Och här sitter jag i min säng , ruffsigt hår i vanlig ordning och oduschad. Stress. 
Idag ska vi fara upp till Kalmarstad- där finns d ingen kvast har jag hört... Men en rätt så rar Jonna! 
WOo vinkelvoltar för jonna allesammans. 

And the shower is tempting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0