< Till bloggens startsida

17.53

Det är helt bäcksvart ute redan. Fyförtusan för vintertid!
Jag skulle ut och jogga men jag somna in gott på soffan till Ally mcbeal så nu inväntar jag hämtningsorder från JQ, sen jävlar kan jag göra ngt vettigt idag också! Jag har just nu otroligt tråkigt.
Idag när jag gick på promenadet i Cagnes sur mer så såg man de snöklädda bergen långt borta. SNÖKLÄDDA. I LOVE IT.   Tog ingen bild men det kommer så småningom. Utsikten här är helt fantastisk. Idag hade JQ fått info om en lägenhet med havs OCH alp-utsikt. Tänkt att vakna upp med utsikt över de soliga alperna och sen äta frukost på terrasen med utsikt över medelhavet.  Då hade jag nog slutat upp att vara sur på morgonkvisten det vill jag lova .
Chevre d´or i Eze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0