< Till bloggens startsida

En stormig jävla kväll.

Ikväll åt jag som sagt middag med mina kära föräldrar. Är inte varje dag det händer.
Efter detta stack jag och Malin ner till Linda där även Sandra och Mirla (och självklart herrn i huset också) var. Det var väldigt mysigt och snackit som vanligt :)  Vi åt lite majskorn?! och pepparkakor med ädelost. JÄTTEGOTT.
Sen blev det strömavbrott också såklart mitt i stormen. Kolsvart i hela Svalöv i princip!
Nu har jag och Malin precis kollat OTH- ett program jag aldrig vill ska ta slut,verkligen.  Tror att en liten del av mig kommer dö när det tar slut åtminstone.
Imorgon ska jag joina mina föräldrar till centan, min pappa ska kasta sina 10:- Ö&B glasögon och köpa riktiga! :)
Tänkte jag skulle se om där finns lite nya fina underkläder ute på marknaden. Det behövs!
Nej nu ska jag, Malin och Elvis sova.
Godnatt mitt herrskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0