< Till bloggens startsida

Mamma mia-på en fredag?!

....Vad är det för fel på mig? Jag har blivit en sån där tråkig tjej som sitter hemma och tofflar på fredagskvällen.. Varför? JO för att jag inte har några vänner här.. haha.. Ja jag skrattar.. innerst inne känner jag tårarna falla.
Imorgon ska jag faaaaan dricka vin. Ja det ska jag, släppa på hämningarna och bara VA. I love it.
Malin och Malin skulle hänga och dricka vin och mysa idag... Varför är inte jag med tänker jag.. gnäll och gnäll.
Ikväll var vi ute och promenerade och kollade lite områden här i Nice för att se vart vi kan tänka oss att ha lägenhet om vi ska trampa ner på budgeten.  Allt är så jävla bögdyrt så det är skandal.... Jag skulle ju bli rikt vad hände med det...
Efter vår lilla promenix så beställde vi mat från mambopizza (hemleverans), en ganska äcklig ceasarsallad blev det, utan ceasardressing?! Så en klassisk kycklingsallad helt enkelt.  Har även stordruckit coca cola i vanlig ordning så nu sitter jag här på soffan och jäser. Imorgon ska vi kolla 3 olika lägenheter. Vi vill inte alls bo i området egentligen men vi ska kolla om lägenheterna är prisvärda och sådär. JQ har även fått mail om helt nya lägenheter nere vid hamnen som vi också ska kolla in. Skitfina såg dom ut, fast utan terass och utsikt som vi ville ha :(  Vi satte ribban lite för högt känns det som. Nu kan vi inte släppa den lägenheten med "bara" havsutsikt. Nu vill vi ha den, fast den är snäppet alldeles för dyyyyr.
Nej au revoir som dom säger här nere i snigellandet.  Hoppas ni har en roligare fredagskväll än jag.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0