< Till bloggens startsida

Nära döden upplevelse....

....eller ja Typ iafl. Efter duschen innan idag slängde jag på  mig mina nya "knästrumpor" som jag köpte på Gekås (Malin köpte likadana om jag inte missminner mig).  Sen skulle jag laga lite lunch med lite fina Lily Allen toner i bakgrunden som resulterade i att dansnerverna slogs på. Helt plötsligt befinner jag mig i någon sorts piruettdans som avslutas med att jag gliiiider iväg på mina strumpor med fötterna åt heelt olika riktningar och landar med en dunst på vårt mjuka klinkersgolv. AJ.
=FARLIGT

Kommentarer
malle a :)

det är det roligaste jag läst på länge, och jag kan verkligen se det framför mig. hahahahah.

skratta faktiskt högt åt det, och det händer inte ofta att jag skrattar åt andra än mig själv:):)

2009-11-13 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0