< Till bloggens startsida

Sorgset.

Nu har jag precis varit och lämnat av mamma på flygplatsen, det var väldigt kul att ha henne här.. så hon fått se att jag har det bra! :)  Glömde säga att hon hade med massor av gåvor när hon kom hit. Tomtar och fina julkuddar, ljus och 2 kg godis hohoo :)
Igårkväll gick vi ut och drack lite öl på en pub nere i stan, det var ganska mysigt. Var trött som en gnu dock... är ju inte van vid tidiga morgnar ni vet! ;)
Idag hoppa vi upp runt 9 snåret och gjorde oss iordning, sen gick vi ner på stan och strosa lite. Jag köpte en parfym till min pojkvän- fast den har han inte fått än för han är på jobb. Så det blir som en lite söplaajs. (suprise fast med kinesisk brytning). Sen åt vi en fantastiskt god getost sallad (what else som George Clooney hade sagt).
.. och nu kom jag som sagt precis hem från flygplatsen. Vädret har vart fantastiskt hela veckan så mammsen kom väldigt lägligt!
Angående lägenheten som jag tjatat om i tidigare blogginlägg så la vi ett bud i tisdes och nu väntar vi på svar. Vi ska om allt går som det ska, få ett svar idag... spännande :)  Ska även besöka lite lägenheter i helgen tänkte vi.
Ikväll ska jag passa kids minsann, tjäna en slant som man säger. Imorgon är det myslördag för hela slanten!:)
Min pojkvän ska på intervju för ett arbete han har blivit erbjuden. Ett fantastiskt erbjudande som kan förändra våra liv radikalt. Vi får se hur det går ;) To be continued!
Nu ska jag stääääda.
Puss!!

Kommentarer
Sandra

Heej Madde jag saknar dig. Jag måste bara komma och hälsa på dig i LaFranc.

2009-11-27 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0