< Till bloggens startsida

Vilken dag är det?

Såhär är det när man absolut inte har något att göra om dagarna- man liksom glömmer bort tid och rum... hrm sådär okej får jag väl erkänna?  Jag har precis diskat och ätit 5 clementiner... konstig craving där.. lite som malins chokladglass? haha gravida? :P
Min honey var precis hemma och höll mig sällskap under lunchen- då sa han att han hade en överraskning till mig som jag skulle få när han kom hem från jobb... tror det är lite faconnable kläder :) Hihi som man skrev på sina fjortisdagar.
Jag har även hoppat runt här i lägenheten till michael jackson, ja man fick ju tillbaka sin michael känsla igår efter filmen...  Läste även ngns blogg att det var ren utnyttjning och bara för att tjäna pengar på "hans död" .. men alltså det är väl klart som fan att familjen sålde skitet för att tjäna pengar så dom kunde betala av alla hans skulder? Det är väl bara jääkligt smart?  SÅ om jag går bort och ni har något som ni kan göra för att tjäna pengar på mig- så är detta helt okej.. så länge ni framställer mig bra okej?  Jag har väl inga direkta dansmoves på film men det kan vi ju ordna isfl?  haha
Nej om man skulle göra något vettigt?  Himlen är grååå som betong här i Nice.. Ska kanske finna ett solarium så man får lite färg.
Bra idé Maddos. Maddos bruka alltid joona kalla mig kom jag på nu. Nu ska jag sluta skriva här.
Puss på er alla där ute i betongdjungeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0