< Till bloggens startsida

Jag äter vitlök.....

Nu kommer sara bli glad när jag kommer till dom! Haha.
Rester sedan gårdagen- grillad kycklign med pastasallad och tsatsiki. Otroligt gott.
Jag har precis letat mig hem från skolan, där vi denna veckan har besök av 6 österikare som ska vara där nu veckan ut. Skitstöriga. Pratar sitt äckliga påhittade språk när läraren försöker prata. Kräk!
..anyway.. nu sitter jag som sagt och äter och kl 14 ska jag vara i Cagnes för att passa kidsen.
En uppdatering om livet kommer kanske lite senare.. annars så får ni njuta av tre fantastiska bilder av MOI. haha.
Min näsa blir krokigare och krokigare med åren verkar det som!
Bisous

Kommentarer
mika

den jackan/kavajen är apsnygg! hela du är det btw!

2010-04-13 @ 23:40:07
URL: http://kela.blogg.se/
mamsen

Håller med föregående talare o nån sne näsa kan jag inte se

2010-04-14 @ 04:31:23
Tobbe

Godmorgon! :)

Hur är det denna morgon? :)

2010-04-14 @ 04:57:14
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0