< Till bloggens startsida

Pappa och madde-dag.



Idag har det varit en trevlig dag. Jag gick upp tidigt (10 ..host) chillade lite, städa lite i malins lägenhet, pratade länge med Jonna.   Efter detta kom pappo och hämtade mig, vi drog till hbg där vi besökte netonnet och siba och sedan drog vi till farmor för att överlämna hennes juklapp- nämligen en kassettradio så hon kan spela in melodikrysset på lördagsmorgnarna! :)

Hon gav mig en vitlökskapsel för min förskylning och sa att hon tagit sådana i 11 år utan att vara förskyld- jaha tänkte jag, vafan har jag att förlora på det. Men magen satte igång så jag fick sitta på toa och en liten spya kom det minsann allt också. Jättebra. Varmt rekommendation dom där kapslarna....

Nu ska jag lägga mig vågrätt här på min säng, kanske i fosterställning förresten. Ja, idag är det synd om mig. 

Fick en julklapp av min pappo idag också, nämligen ett par shoooes :) Tack! <3


På återseende amigos.
Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0