< Till bloggens startsida

Sverige.

Nu är jag ju hemma i Sverige, kom ju hem i torsdags och har varit alldeles för lat för att uppdatera faktiskt.
Men jag har det bra här hemma iafl, skönt att få spendera tid med familj och vänner- sådant är helt priceless!

Vad har jag då hunnit med sedan jag var hemma då? Jo, i torsdagskväll när jag kom hem så kom Malin hit och hängde och sov över.
I fredags åkte jag till Josse en stund och spenderade sen kvällen på genvägen med Sandra och Mattias.
I lördags blev det glöggfest för hela slanten hos josse.  Josse hade julbakat och förberett massa goda grejer till oss tjejer så det var jättemysigt!!

I söndags hängde jag hos Malin hälften av dagen, jag sov nämligen där. Hon bädda till mig på soffan där på natten och dagen efter när jag skulle vika ihop grejerna så visar det sig att hon bäddat med sin fina vita bordsduk... HAHA. Jävla kul.

Igår var vi ute i Lerberget och hälsade på Oskar med familj!! En god middag med en fet kyckling var förbered, potatis och sås- looveelyy! :)  Sedan blev det massa Oskar-mys! Jättetrevligt var det!

Idag har vart en otroligt lat dag. Eller nja, en slö dag får jag väl säga.   Vaknade svinsent, hade en far som skulle väcka mig kl 10 men kl 12.40 kollade vaknade jag så det gick mindre bra.   Sedan gick jag upp, joggade i 45min och sedan kom jag hem duschade... och har sedan dess inte gjort många knop.  Gick igenom lite gamla grejer som ja tänkte visa sen. Tobbe kom även hem ikväll så vi åt tacos. Nästa hela family fredriksson.

Nyvaken och påpälsad innan idag. snyggve.

Kommentarer
Har har du din efterlangtade kommentar!

Later kul!!!!!!!!! Men langtar redan efter hang i nice

2010-12-15 @ 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0