< Till bloggens startsida

29/12

Idag är det tisdag! Idag har vi vart i storstaden Aubenas.. haha... Först släppte vi Julles mamma hos friösren sen julles pappa hos Farmor, sen åkte  vi på en outlet som heter toustock där de hade massa skid/snowboard kläder pch dyligt till inga pengar alls. Jag köpte ett billabong skärp till mina gula pants som är stora som hus, och en fin mössa! :)  Sen åkte vi för att inhandla proviant till resten av veckan som vi ska spendera i Risoul. Blev mest öl, vin och champagne... och så ost såklart! När vi väl var och handla så mötte vi julles mormor och morbror- så då tog vi en liten fika med dom.. Sen hämta vi upp föräldrarna och åkte hem till huset. Jag spöa Julle i pingis igen och sen så kollade vi på Aristocats!  Nu ska madolän sova, imorgon ska vi iväg till Risouul där vi ska fira nyår med Nicolas och Jeanne. Snart fyller jag år! hohooo :)  haha

 

Ganska så vass va! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0