< Till bloggens startsida

30/12

Nu sitter jag i Bilen och skriver. Morgonen har gfått till på såhär vis att jag vakna, duschade, åt fantastisk frukost. Sen for vi till bonden och sa farväl sen bar det av. Nu kör vi på världens skumpigaste och smalaste vägar- allmän livfara. Som tur är, ä det plusgrader+ att det regnat så snön och isen är borta från vägarna. Thank god.

Jag är hungrig som en get här.  Imorgon är det nyår- så jävla konstigt?  Vad hände med 09? Imorgon för ett år sen så spenderade jag tolvslaget med Jonna, hoppandes utanför Potetbakern. Jag ska inte säga att det inte var trevligt eftersom jag trots allt fick spendera det med Jonna... MEN.. det var en rätt sorglig situation.

Inatt drömde jag att jag hade två barn som en elak kvinna tog från mig... jättekonstigt. Det var inte mina barn men jag hade någon sorts connection med dom? hrm. skumt.

Nu ska jag agera dj här,  julle har enbart The killers skivor i cd växlaren så nu ska jag feta igång ipoden istället. HEll YEAH.  Ttyl! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0