< Till bloggens startsida

Worthless.

Ibland har man dagar då man bara känner sig helt jävla meningslös. Varför stegade man upp ur sängen egentligen- tänker man.  Idag vaknade jag runt 13 tiden. Min tanke var att snabbt dammsuga sen hoppa i duschen-get dressed och sen ut på stan för sko-letning.
Jag fastna vid datorn. Med hard cold facts som jag egentligen inte vet om det är fakta eller något en psycho-människa hittat på.  Just nu står jag i något som är livsavgörande för min kommande framtid. Radikalt.
Hur avslöjar man lögnarens lögn eller förstår om någon istället talar sanning? Hur vet man? Magkänsla?

It's fucking eating me up from the inside and It's not okey.

Kommentarer
mamsen

Livet e inte alltid en dans på rosor

ibland får man kämpa hårt

Ge inte upp, du e stark innerst inne.

Pusskram

2010-01-22 @ 16:59:59
cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

kämpa på! =)

2010-01-22 @ 17:40:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Anonym

KOLLA IN HEIDIS NYA ANSIKTE!!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-01-22 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0