< Till bloggens startsida

Godmiddag!

Igår spenderade jag dagen på stranden med Cecilie och därefter var vi på cap 3000 däpr jag inhandla en ny bikini och ett nytt lipgloss från hawaiian tropic- 25spf! Helt underbart är det. Både luktar och smakar gott (mango papaya) och skyddar mot solen- kan det bli bättre?! :) Tack för tipset där Cec!
Bikinin är inköpt på Zara i vanlig ordning. Det var nästan plågsamt igår att gå runt på Zara utan att kunna köpa det man ville ha. Jag får helt enkelt spara som alla andra :)  Nej nu ska jag gå ner på stranden stänkte jag.
Ha en fin dag.
Bisous.

Kommentarer
mamsen

spara va de

2010-06-24 @ 12:32:45
calle

spara är helt onödigt, spendera ständigt det är de bästa

2010-06-24 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0