< Till bloggens startsida

Nu var det jäklar i det längesen...

...sedan jag senast uppdaterade. Jag är något besviken själv, men har haft i princip fullt upp sen jag kom tillbaka så man helt enkelt fått prioriterade bort bloggandet. Jag ber om ursäkt för detta.
Jag kom tillbaka den 15e (tisdag) och flyget var måttligt försenat pga typ storm. Var den skumpigaste resan jag någonsin flugit.  Kvällen där var det bara filmmys här hemma.
På onsdagen var det jobb hela dagen, var fantastiskt kul att träffa barnen igen.
Torsdagen var som onsdagen fast på kvällen var jag, Emmie och Cecilie ute i Cagnes och åt middag. Under tiden hämtade Josse, Julia på flygplatsen för hon kom åter på besök här nere : )  Senare på kvällen så drack vi vin på Cecilies balkong och kosde oss.
Fredagen var även den mysig, då var det grill,vin och snack  hos Josse på kvällen.
Lördagen började kl 12 med en nice frukost här hemma, sen stack jag och julle iväg kl 13. köpte en bil.. sen åkte vi till ikea och köpte massvis med saker. Vask och underskåp till badrumet, kranar, spegel, bänkskivor till köket, ny vask till köket. en gigantisk hylla som vi ska använda som skoförvaring, m.m m.m.  Klockan 22.45 var vi hemma därifrån på lördag kväll. Härlig dag....hrm..... haha
I söndags jobbade jag hela dagen och på kvällen var vi ute och åt. Jag, josse, cecile och Emmie. Det var emmies sista dag här :( Sorgligt men sant.
Nu ska jag åka till beachen så jag fortsätter med uppdatering snart! Puss på er.

Kommentarer
mamsen

Beachen, låter underbart, längtar till semestern då jag osse e där

Pusskram

2010-06-23 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0