< Till bloggens startsida

NattiNatti.

Tänkte jag önska er.
Min kväll har vart hur bra som helst. Var ute vid cap3000 och fikade med Cecilie och Emmie nu ikväll, hur mysigt som helst.  Efter detta åkte jag hem och åt en sallad och 2 pannkakor. Gott.
Nu har vi precis kollat på a walk to remember.  Jag vet inte om folk skulle säga att det är en kass film, men tagen blir man. Även om det är en såndär traditionell amerikansk kärleksfilm i stil med the notebook (som jag förövrigt gråter floder till) så blir jag så himla tagen. Den är så fylld av kärlek, sån där "sann" kärlek som man egentligen undrar om den existerar? Det återstår väl att se antar jag.......
Nu ska jag krypa ihop i fosterställning med en kudde på huvudet och somna så gott jag bara kan.  I morgon är det torsdag= skola+barnpassning.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0