< Till bloggens startsida

Supertisdag.

Fasen vad jag alskar att sommaren har kommit, det ska t o m bli finare vader nasta vecka... men det kan ju kvitta eftersom jag anda inte ar har da. Idag borjade jag jobba kl 9 imorse, det var kul att se mina sma apor igen, har saknat dom! Under dagen har vi vart ute pa promenad 2 ggr, myst och atit och sant man gor en vanlig dag :)  Jag var ledig i 2h och da passa jag pa att lapa sol har 20m bort pa stranden. Underbart.
Nu ikvall sa sitter jag barnvakt for samma barn sa foraldrarna far lite kvalitetstid tillsammans- det kan ju alltid behovas. Nu ska jag ringa min pojkvan och sen slanga ihop en liten sallad. Hoppas ni haft en fin dag allesammans. Bisous.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0