< Till bloggens startsida

Härligt med virus va...

Jaha, såhär såg min inkorg ut innan idag.....



Någon annan som också fått massa mail från mig tillexempel?  hrm..
ANyway!
HEJ på er allihopa everybody!
Jag är mitt uppe i min städning som jag påbörjade ganska sent förvisso.
Jag var hemma från gymmet lite efter 12. Josse var också där idag så det var ett kärt återseende. Hade fan inte setts på aslänge!
Efter detta laga jag lite ägg och kolla cougar town innan jag tog mig i kragen och började städa lite. En dusch hann jag med också faktiskt.. ja det är sant! Om 35 dagar kommer jag hiiim.

Julle kommer nog snart hem då ska vi ut och ta en springisrunda- efter detta har julle en business middag- vilken jag var välkommen att joina men jag tror jag hoppar bannemig.... 
Ingen som är sugen på att dra ut ikväll?! JAG ÄR. Riktigt jääkla sugen.  Men sådär halvsorgligt att dra ut själv.. haha.....

Ska städa badrum och sovrum nu lite snabbt.
Hörs kanske later.
Bisssar.

Kommentarer
mange

men madde, du kan väl inte få virus när du har en mac?:)

2010-11-07 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0