< Till bloggens startsida

Hurra för josefiiiine.

Igår firades Josse! Vi möttes upp på dagen och tog en fika innan jag skulle iväg och jobba några timmar. Cashen måste ju komma in.  Efter jobb hämta jag upp Josse,Anna och Camilla för att sedan gå och svira på staden. Sagt och gjort.
Nu sitter man här med svansen mellan benen och mår dåligt. Ja bakfull kallas det. Men vi firade Josse med påmpa och ståt och vi drog igång Happy Birthday så hela puben var med och sjöng! Det var fun!!
Jag färgade håret och det blev rött,oranget,rosa. Ska förmodligen lägga i brunt senare idag men för tillfället orkar jag inte ta tag i något.  Zara står på schemat idag, ska se om dom fått in något. Möjligtvis köpa klänningen jag tittat på så länge, klänningen till nyår alltså.   Hur många kommer på nyår egentligen? Det är min fråga?
Nej en dusch nu efter salladen. Bises

Josse gillar det här med att slicka på folk...........punktpunkt

<3

hahahah

Igår innan fikan!

Kommentarer
Josse Sini:)

Babe, har du också blivit rödhårig, love it:)! När min toning börjar gå ur så ska jag satsa på Rihanna-red;P

2010-11-25 @ 13:45:04
alleballekung

du passar ju apbra i den färgen :)

2010-11-28 @ 00:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0