< Till bloggens startsida

opepp.

Imorse vaknade jag av Juliens alarm på mobilen- kl var då 5. Han flög till Lyon något senare då jag låg klarvaken och kollade på When Harry met Sally. Kl 7.30 somnade jag om, vakna vid 9 när josse skicka sms och skrev att hon inte kunde gå till gymmet nu på morgonen, skönt tänkte jag och somnade om. Jag vaknade av kanonen på slottet som avfyrar ett skott/kula? kl 12 varenda dag. Så klockan 12 vaknade jag i ren förtvivlan- kommer inte ihåg när jag sov ås länge sist... anyway. Sen dess har jag käkat yoghurt, städat lägenheten och kollar nu på ally mcbeal.  Tänkte hinna med någon timme på det supertråkiga gymmet, så får det väl bli en joggingtur ikväll också. Är så sjukligt sugen på vin?! Känns sådär bra, men det är ju fredag så det är väl därför.....
Kanske ska hooka upp med josse en stund sen också för lite fika.  Måste till banken som jag förträngde igår så jag får igång mitt franska bankkonto.
Här är mina nya nikepants och två av mina färgglada träningslinnen som jag köpte häromdagen. Eller jag fick faktiskt det rosa av min kära pojkvän.. : )
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. Ha en fin fredag så hörs vi later.
Bisous


Kommentarer
mamsen

de rosa va klatschigt

2010-10-01 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0