< Till bloggens startsida

Tant-gym.

Har vi skrivit in oss på. Där får man inte svettas för då får man fyfingret.  Jävla mongolidtanter.
Ja jag menar det.
Idag har jag vart och tränat sen har jag duschat, ätit omelett och kollat one tree hill. Det är faktiskt allt. Jätte meningslöst faktiskt.  Ikväll kanske jag ska åka och köpa en yogamatta. Min andra är ju hemma i Svalöv och det blir nog billigare att köpa en ny helt enkelt... Efter detta ska jag och julle jogga en runda igen och sen så blir det väl läsa lite och sen sängen. Ja... fantastiskt rolig dag. Jättekul.  Ser fram imot lördag. Då ska jag bli rund under tofflorna. Yes.  Hoppas ni haft en fin dag readers.
Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0