< Till bloggens startsida

En liten veckouppdatering.

Ja denna veckan har väl mest vart kantad med julhandel,träning,julbak, hosta och snor.
Blev ju halvsjuk efter helgens bravader. Malin hade minsann kalas både fredag och lördag, och på lördagen blev det även utgång. Jäkligt kul var det faktiskt. Det blir verkligen vad man gör det till som folk brukar säga.
Idag har jag vart och handlat klänning till juldagen/nyår och sen har jag vart och tränat en timme. Blev bara jogging och cykling idag eftersom det aldrig är några pass på fredagar.  En proteindrink får det bli men alkohol-drinkar får vänta tills imorgon och på söndag! :)  Imorgon kommer fasters favorit hit, lilla Oskar. Ska bli mycket mys, vare sig han vill eller inte! haha
Nej men god jul på er alla så uppdateras det nog snart igen!
Kram på er



Lite bilder från veckan. Samt min nya kläning från H&M. Tycker den är fantastiskt fin faktiskt. Men det får ju stå för mig! ha :)  
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0