< Till bloggens startsida

God lördag!

Hallåå!
Gårdagskvällen spenderade jag på Malins kalas. Mycket trevlig tillställning! I och med att det blev några glas vin så fick jag sova hos Malin. .Slutade såklart med att jag vaknade 4.45 imorse. Jättekul verkligen.  Så kl 5.30 åkte jag hem helt enkelt. Sedan dess har jag tvättat, donat lite och nu ska jag snart ta mig i kragen och gå till gymmet. Ska köra lite löpning idag om maskinerna är lediga tänkte jag, måste ju inviga mina nya skor jag köpte igår.. Blev ett par Nike får se hur fotsulorna känns efteråt.  Jag tror jag har känsliga fotsulor.... samma som när jag kör bil, vänsterfotens sula domnar liksom alltid av.. Någon annan med detta problemet? haha
Även ikväll är det kalas hos Malin. Varför ha ett när man kan ha två? haha.. sen vet jag inte om det kanske står en liten utgång på schemat... hrm.. får se! :)
Nej nu ska ja ladda batterierna och dra iväg.
Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0