< Till bloggens startsida

Godmorgon världen.

Hej!
Hoppas ni alla sovit gott. Det har inte jag. Ha. Gick i säng tidigt (runt 22 tiden) och tänkte att : Nu ska jag sova ut och vakna i tid imorgon- Helt fel.  Kl 2 började min hund kraffsa på min dörr och därefter kunde jag inte somna om.
Så natten har gått åt till att lägga ut massa annonser på blocket, kollat film och strosat runt.
Nu har jag precis "tränat" lite i en halvtimme (alltså bara lite övningar på en matta framför tvn)
och nu ska jag göra mig i ordning och köra iväg till center syd. Måste nämligen köpa mig ett par nya träningsskor för dom jag har är sånna fula aerobisskor i skinn, och efter 2h på gymmet så känns det som om mina fötter varit i vatten eller utan luft under denna tid... inte så bra kanske. Så off I'll go.
Kl 15 kommer Malin och hämtar mig för ikväll ska hon ha kalas och jag är bjuden.. :)  Ska bli mys.
Ska se om jag hinner en runda till gymmet innan dess dock för lite löpträning. Konditionen är fan inte den bästa atm.
Nyårlöfte är att få bra kondition samt att sluta röka- ja det går liksom hand i hand det där.
Skriver kanske lite senare.
Ha en fin fredag allesammans.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0