< Till bloggens startsida

Min pojkvän måste vara helnöjd...


Kommentarer
Rachel

hej hej, bor själv i Nice och hamnade på din blogg när jag skrev Nice på blogg.se... fastnade för din blogg och läste lite tillbaka om båtliv etc... vad gör du nu då? jobbar du fortfarande på båt?? Har du flyttat hem till Sverige eller är du bara hemma på "jullov"??

En nyfiken själ

(Rachel)

2011-12-16 @ 02:24:08
Madeleine

Hej Rachel! Vad kul att du har hittat hit. Just för tillfället är jag "hemma" Sverige, ska ner till france 1mån i februari bara sen tillbaka till Sverige. Hur länge stannar du i Nice? Anledningen till att jag är i Sverige just nu är för att efter det tog slut mellan mig och min franska pojkvän i feb/mars tidigare i år, hoppade jag på en båt ganska omgående och nu är jag hemma och "landar" och "andas trygghet" på något vis.. innan jag sen ska iväg igen.. En annan anledning att jag är hemma är för att jag ska plugga upp en kurs nu i vår så jag senare kan gå (och få csn lån) en utbildning i Australien. Ja där har du mitt liv! :) Vad gör du i Nice egentligen och hur länge har du varit där? Gud vad jag saknar den staden!

2011-12-16 @ 03:21:13
URL: http://madlife.blogg.se/
rachel

själv bor jag i Nice sen 3,5 år sedan. Jag är sjuksköterska och jobbar på St Roch som är Nice akutsjukhus vilket jag trivs kanon med... Hur länge jag stannar i Nice det har jag ingen aning om, det beror nog på vad framtiden har att erbjuda... vi får väl se men som det ser ut nu så "stannar" jag ett bra tag! Har precis fått min utbildning godkänd där nere så nu kan jag inte åka hem! (fast är hemma i Skåne över julen iaf!)

Hur som haver, du har min mail-adress om det skulle va något. Om inte annat så önskar jag dig en riktigt god jul och ett gott nytt år och lycka till med allt vad studierna innebär! Är pojkvännen svensk eller fransk??

2011-12-24 @ 00:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0