< Till bloggens startsida

DancehallQueen.

Nu ska jag snart hoppa in i durren. Tänkte bara säga hej igen här.
Hitta fan nagellack på hm innan idag. Jag har inte sett det här i france innan.. och nu senast när jag var hemma så konstatera jag att HMs nagellack som jag låna av Josse, egentligen höll bättre än mina chanel som jag har köpt. Det skiljer ju en del i pris också såattee jag passade på. Blev en fin rosa och en beigebrun ton. Funderade på att köpa ljusgul också,  kanske blir av imorgon istället. 4euro- jävla kap!!
Nu väntar jag på att Elin ska ringa och sen komma hit i sina partybyxor... (talesätt där, hon skulle ha kjol eller klänning) haha... Ja men over and oout.   Vad ska man ha på sig ikväll btw?

AH fick förresten tulpaner av kära Sara igår!! :)  hiih dom förgyller hela vår lägenhet nu kan jag säga utan att ljuga!!

Beslutsångest


Oj förresten titta vad som hittades...


Nämen ett rosa  Morganne Bello armband!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0