< Till bloggens startsida

Fosterställning.

tänkte bara lämna en snabb rad såhär på valentines day.
I lördags hade jag huvudvärk+träningsvärk hela dagen, det första skyllde jag på bubbelvinet sen dagen innan. På kvällen blev det illamående och kräkningar, på natten blev det frekventa toabesök. Magsjuk alltså.  Hela dagen igår låg jag i sängen förutom när jag satt på toa.  Jag åt precis ite ris nu precis för jag var så äckligt hungrig, såhär i efterhand ångrar jag mig. 
Idag har jag 80sidor att läsa (som min älskade mor var så snäll och scannade+mailade till mig Tack!!) och sen en diskussionsuppgift om Kinas ekonomiska framfart, att skriva, som ska vara inlämnad idag. Skoj.
Hoppas ni har det bra. Jag fortsätter min förmiddag i fosterställning.


Kommentarer
Pappa vet bäst..

Krya på dig lilla tårtsmulan och lycka till med allt..

2011-02-14 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0