< Till bloggens startsida

Godmorgon!

På er allihopa.  Nu har jag precis hoppat av bingen, ska strax dra iväg för att hämta Kyle som jag ska passa nu i några timmar!  Ska iväg och köpa lite slingmedel för jag betalar nog inte 100euro till för att gå till en cp frisör nej där får det liksom räcka. Senare idag kanske jag drar hem till josse en sväng sen ska jag träffa en tjej som heter Elin ikväll på lite fikaaa. Ska bli najs.

Innan JQ gick så rätta han till kudden jag hade på mitt huvud (ja jag sover så) och sen sa han, där är färskpressad apelsinjuice i kylen.... ahmen.. jag gillar det. Låt det bli en vana! :)

nej got to go.  ttyl..   puss ciaaaao och ha en fiin dag vetja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0