< Till bloggens startsida

Le Petit Chaperon Beige.

Hej. Nu var det längesen jag skrev! Helgen har vi spenderat hos svärföräldrarna i Avignon.
Det har blivit mys och restaurangbesök och familjemiddag. Ja ni vet sånt vanligt.
Var en runda på stan häromdagen och fick en ny jacka som vi hitta på Faco-rean. 395 hade den kostat men vi fick den för ett bättre pris såklart! :)   Fick även en svart lammskinnsväska av julles mamma, hon tyckte inte det såg så kul ut att gå och bära på en tygkasse med the killers tryck.. haha. Nähä.. men tack då sa jag. Jättefin från Le tanneur.
Fick även ett infall i fredags då jag stack till frisören för att bli blond... jag ser numera ut som en zebra i håret. SKa iväg och försöka fixa det idag också, det är bara så jääkla dyrt och fransmän är ju uppenbarligen helt värdelösa när det kommer till hår. Får kanske åka hem till Martina och Jennie i torp så kan dom ju fixa det för det blev jäkla bra när jag var där förra året och blev blond från att ha varit brunett...!! Varför passa man inte på när man väl var hemma va!

Följande kommer lite bilder från idag.  NU ska jag ut på stan och återlämna lite saker på zara som jag köpte i all hast men inte hann prova i afärren!  Ha en fin dag så skriver jag mer sen! :)


Pliserad på baksidan. FINT!

Har även bytat glasen på mina Tom Fords. Kom på att man fick ju ett par extra glas till, men trodde det var till att sätta i de andra bågarna men IKKE. Det var bara ett par stora glas. Asstora är solglasögonen men jag tyckte dem blev väldigt mycket finare. Kan använda dom en sommar till! :)

Kommentarer
Martina

Du är varmt välkommen! ;) Vi är bäst här liksom! :D

2011-02-15 @ 13:20:27
URL: http://marnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0