< Till bloggens startsida

Nu var det längesen.

Idag har jag konstaterat att mina bröst blivit jättemycket mindre. Det är förhelvete inte där fettet ska försvinna, men jovisst. Hej och hå på er mina små lökar.....för mycket info?

Ja men välkomna hit. Veckan har vart asbra faktiskt. Cecilie har ju vart på besök. Har vart Toppenkul!! :)
Julles päron var ju också haär och hälsade på i början av veckan.
Men vad har vi då gjort? Ja det har blivit utgång i Nice och Cannes. Dagstur till Cannes och Monaco. Vädret har vart bajs men det har funkat ändå.
Har faktiskt inte tagit några nya bilder, ursäkta jag vet hur tråkigt det är att läsa en blogg, man vill ju kolla bilder. MEN sorry. Det kommer kanske en imorgon!!

Idag har jag varit jätteduktig.. eller nja.. dage började bra iafl. Jag jogga till solariet, sola 20, sen jogga jag 40min i halvbra väder.. MEN fan va skönt det var. Trodde jag skulle dö men jag överraska mig själv. Imorgonbitti blir det samma, sola och springa.. om det inte ösregnar vilket det ska!

Har nyss skrivit klart mitt arbete om kinesiska bönder. Jätteskoj. Superkul. Toppenbra.

Nej som sagt.. hoppas ni har det bra.. ska försöka bli bättre på att uppdatera nu. Bilder kommer! :)

På torsdag kommer Merry!!!!!!!!

Ska säga hej till Cecilie som är en av mina bästa läsare, hon har Life in Nice som en egen app i sin homescreen i sin iphone- det är kärlek!! :D

Kommentarer
ur loverrr

antligen!!! tror att cecilie har langtat ihjal sig efter att detta skulle handa :) ho ho

2011-03-01 @ 00:52:02
Cecilie

Det tror jeg også! Trist at jeg skal hjem i morgen, men da kan jeg bare lengte til neste gang. Og mens jeg venter kan jeg sitte med iphonen min. Jippi yey! Love you <3

2011-03-01 @ 00:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0