< Till bloggens startsida

svalan.



Hej, hej på er.
Jag är fortfarande förskyld, massivt... men man ska inte klaga.
Gårdagen var bra, jag och julle åt lunch på tempo sen så strosa vi runt lite på stan. Hitta denna superfina jumpsuit för inga pengar alls på h&M! Fin va? :)
Igår skulle jag egentligen hängt hos josse på eftermiddagen men det blev inte så, jag somnade till på soffan och sen ringde Karin, vi bestämde oss för att ta ett glas vin och strosa ner på stan och det gjorde vi. Waynes blev det i vvanlig ordning!  Ska ringa josse nu och se vad dom gör, cecilie har ju kommit idag!!  Juliens föräldrar kommer också idag, ska stanna tills på tisdag och vi ska få låna en av deras bilar tills vi köper ny.
Ja lots of ganska ointressant info.  Men vi hörs senare!
Bisous

Kommentarer
isabelle

Heej!



Härlig blogg att läsa, jag ska till nice om två veckor. Jag skulle gärna vilja ha lite tips på affärer, vilka gator är de bästa att strosa runt på?

2011-03-09 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0