< Till bloggens startsida

Update.

Hej! Nu var det några dagar sedan sist, jag vet att ni väntat ivrigt på ett inlägg... :)
Det har varit en.. både händelserik och otroligt tråkig vecka.
Vad har hänt?  JO. Jag blev ju som sagt sjuk i helgen, och inte förrän idag faktiskt, stegade jag upp ur sängen, huvudet dock helt förstoppat men ändå, jag kände mig bra. Solen sken och yrseln var borta. Jag är så gott som friskt! :)
Men för att sammanfatta det.
Måndag: Valentines day, jag sov hela dagen men fick jättefina rosor av min älskling.


Tisdag: Jag sov hela dagen i princip, på kvällen var jag uppe en liten stund för att äta. Julle kom hem snabbt från jobb. Lämnade kl 20, kl 21 ringer han och säger att han krockat.  kl 23 ringer han från sjukhustet här borta på gatan och säger att jag kan komma dit, där spenderar vi sen kommande 4,5h. Jag sjuk och mår dåligt men det glömde jag bort och fick någon slags extra energi.  Julles axel hoppa ur led, tack och lov är det de enda... Vi var och tömde bilen igår från våra grejer. Den är inte funtionabel längre kan man säga...


Onsdag och torssdag har varit två hängdagar i soffan/sängen. Och nu är det fredag och denna veckan är snart slut.

Kommentarer
Mamsen

Fin bil !!!!, tidigare iallafall, men döda ting kan lagas,

2011-02-19 @ 00:27:43
malle

usch vad hemskt! tur det gick vägen i alla fall!

hoppas att allt är finemang med dig darling

kraaam!

2011-02-19 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0