< Till bloggens startsida

Idag.

Morgonen började kl 10 då jag hoppade upp ur sängen, tog mig en snabbdusch, snackade med mor och elle på skype, sen gick jag och sola och sist men inte minst tog jag mig en joggingrunda!!
Jag skulle egentligen jobbat nu ikväll men ungen blev sjuk så det blev inställt.. jag som behöver caaash!
Men, dagen började bra. Ägg och sallad åts till lunsch. Jag fixade och donade lite med kurserna, försöker få rätt på böcker och grejer ju....  sen drog jag mig vidare ut på stan.  MIna skor var på superrea. Men kunde inte bestämma om jag ville ha de svarta eller de lila skorna så jag tänkte att jag skulle tänka på det tills imorgon :)
Jag kom precis hem och tänkte nu färga mina ögonfransar.  Jag är helt säker på att det i sverige står på tonings-förpackningar att man absolut inte får använda det till ögonbryn och fransar... men kvinnorna i butiken sa att det är så de brukar göra.. så jag tog mig ett toningspaket och drog mig hemmåt! :) haha SÅ ja, vi får väl se om jag har några ögonbryn kvar om någon timme.....hrm...

Nu kommer jullebulle snart hem och då ska husmor laga lite mat.  OCH hallå.. jag har fan dammsugat idag!! JA det är inte ofta men idag kände jag att jag kunde offra mig!

På återseende!  Vem är det som är inne och besök min blogg från Galway? Skulle vilja veta vem det är! Dessa mysterium va.

bisous á vous

Kommentarer
Mamsen

Husmor, de låter nåt

2011-01-27 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0