< Till bloggens startsida

Igår!

Igårmorse befann jag mig hos familjen Parks. Det var efterlängtat, oj vad jag saknat dom!
Jag passade barnen på morgonen och sen vid middagstid kom Sara tillbaka och då åt vi en god kycklingsallad och satt och prata ett bra tag. Var mycket trevligt!  Underbart väder var det också igår så vi var ute och lekte i solen på förmiddagen!

Utsikten från Parks hus är inte dålig får man ju säga. Detta är alltså en dag i januari... :)
Igårkväll gjorde jag inte många knop. Vi lagade en halvdann sallad som var ganska äcklig... imorogn får det bli lite mathandling för, ag ska inte säga att jag börjar tröttna på kycklingsallad, för det kommer aldrig hända.. men lite variation i kosten hade nog Julle uppskattat.. och jag också för den delen.. Kycklingsallad 2ggr per dag är väl inte det ultimata!

Kommentarer
Mamsen

Variation

2011-01-27 @ 23:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0