< Till bloggens startsida

Oboy, på en söndag.

Enda gången jag dricker oboy är dagen efter en partykväll. Då är det fan gott.
Hej förresten. Kul att ni titta in idag.
Sitter och äter soppa och löser korsord som en annan 60+are.
Var inne och kolla min flagcounter. Ganska intressanta länder som besökt min sida kan jag ju tycka...

3,5% from the US?   Would love to know who you are? :)
Or acctually I would love to know who everyone are...   anyway.. back to Swedish..

Igår ville Josse shakea ass, som hon själv uttryckte det, och det gjorde vi bannemig också. Vi var typ ensamma på tragiska tages meeen- vafan vi hade kul ändå! :)

Ikväll blir det nog lite mys med tjejerna. Längtar som tusan tills imorgon, för då händer det grejer!

Ha en fin söndagskväll.

Bisous

Kommentarer
Karin

Det lär ju vara svenskar bosatta i usa som kollar, tror du int? eftersom bloggen är på svenska menar jag!

2011-01-16 @ 21:44:00
mamsen

e de bara 60+ som löser korsord, de e dikriminering!!!

2011-01-16 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0