< Till bloggens startsida

HEJ!

Och tack för ert tålamod. Jag har vart fantastiskt dålig på att uppdatera. Det har liksom hänt massor av grejor här, både roliga och tråkiga.
Fantastiskt roligt har det ju vart att träffa min merry. Hon är fantastisk!  Vi var ute en sväng igår jag och danskarna och Elin.  Det var kul!!!  Idag har jag vart och passat barnen! Har börjat planera lite inför sommaren, berättar mer senare!
Julle åker till sina föräldrar så jag har ff- detta kommer bli en supermysig kväll med Josse! promenad, Middag vin massa prat och ja bara myys! Mys.
Här kommer lite bilder från dagen. Har vart soligt och fint så satt ute och läste lite i min china inc när barnen sov.
Nu ska jag skjutsa julle till tåget och hämta upp josse! HOppas ni har en fin helg dear readers.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0