< Till bloggens startsida

lördag!

vad skönt det är att vakna upp halvfull med smink i hela huvudet. Då känner man wow. haha
Ska berätta om gårdagen. Var flrst på intervju i helsingborg med en yachtmanager, vilket jag tror gick ganska bra.Hon tyckte nog jag var lite dum men hon sa att hon trodde jag fick jobb utan problem så det är u positivt.. haha...
Efter det åkte jag till min kära farmor där det bjöds på kaffe och kakor! Hon är för jäkla rolig! Hon är en fin dam som kommer från Sthlm och har alltid fina dräkter, hon plockade fram en blå dräkt som hon tyckte jag skulle prova, vilket jag gjorde. Jag såg ut som en tågkonduktör med en vadlång kjol och en ej figursydd kavaj... haha Den tyckte hon jag skulle ha.. Men fick avböja och säga att det nog inte riktigt var min stil.. Då säger hon: Man han inte va ungdom i hela sitt liv.. haha Nähädu farmor, trevligt trevligt..!!
Efter det blev det X-fit på gymmet och axlarna var ömma sedan gårdagens 2,5h pass (Box och x-fit) så jag kände hur armarna vek sig på princip alla stationer.
Inte nog med ömma axlar, höga klackar och vin gjorde att jag vrickade båda anklarna igår..KUL.
Jag och pucken var på sundspärlan och dansade till 80 tal, för jäkla trevligt faktiskt. Drack nog aningens för mycket vin och var lite ranglig, men så får det vara på en fredag tycker jag!! haha
Nu ska jag duka upp till brakfrukost har jag bestämt, med mina päron!
Puss på er alla och ha en fin lördag!
Bilder från igår innan intervjun, och från i morse med smink i hela huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0