< Till bloggens startsida

Lördag.

Hej!!!  Kul att du tittar in. Ha.
Ja vad hände igår egentligen. Minnet är något suddigt. Men jag hängde hos Josse och drack vin till en början, sen gled vi över till Palle och Macke minsann och fortsatte vinintaget och hade det trevligt. Sen drog vi ner i stan. Men minnet från stan är helt blankt får jag väl ungefär säga. Ja inte jättebra. Så skäller jag på min pojkvän som får minnesluckor... ackack. Men allt är bra iafl, jag har börjat nyktra till nu och ska iväg och träna vilket är superdumt när man druckit dagen innan, men så är det. Jag är dum i huvudet helt enkelt. Två pass blir det.  Igår sa josse att jag inte hade några bröst. Hon är snäll hon den kvinnan. haha Har äntligen bokat in så vi ska köra lite simning och lite bubbelpool på onsdag. Ska bli så jäkla skönt. Ni som känner mig vet att jag är sämst på att simma och lär väl köra lite hundsim, men motion som motion eller hur?  Hoppas ni har en mysig söndagskväll nurå!
Puss på er!


Fråga mig inte............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0