< Till bloggens startsida

off to da gym

Godmorgon kära ni.
Ja håll i hatten vad jag är uppe tidigt kanske ni tänker, och visst är det så.
Jag somnade redan runt midnatt igår och kl 6 vaknade jag, inte pigg kanske, men tillräckligt för att inte kunna somna om.  Så nu har jag druckit lite kaffe och lite shake och ska bege mig till gymmet för dom, till min förvåning, öppnade redan nu kl 7.30.  Hurra. Energin jag kommer ha på passen ikväll om jag går nu på morgonen är 100% mer än om jag inte tränar på morgonen. Vet någon av er hur det kan komma sig?  Mitt mål med all träning var ju att gå ner mina kilon jag la på mig i somras, jag är nu inne på min 8:e vecka och har gått ner de kilona pluss några till så motivationen är på högnivå. Känns riktigt bra.  Jag åker ju om 2 veckor dessutom så kör gärnet in i det sista tänkte jag!
Förstår att folk i min omgivning säkert tycker det varit jobbigt att lyssna på mitt tjat om träning, vikt och diet... men hoppas ändå att de innerst inne känner någon sorts glädje för hur glad det gör/gjort mig. 
Nej nu drar jag, skriver kanske en rad senare, annars ha en fin tisdag!
puss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0