< Till bloggens startsida

älskade älskade blogg.

Jag är jättesämst på det här med att blogga- jag liksom har en tendens att tröttna på det. Eller kanske det är så att mitt liv inte är jättefullt av spännande mcgyver moments...

Jag måste säga att jag är (trots att vi säkert inte skulle bott tillsammans i år ändå) ledsen över att Jonna och bullen ska dra till Trysil. Kanske främst för att man på en nivå själv vill åka med och ha lika kul som vi hade sist, och såklart för att jag saknar dom som mina stortår.  Men fan mitt och Jonnas äventyr liksom tar slut nu... jag tror jag ska dra med henne till Syd-amerka (gammelsmåländska), där vi ska rida på krokodiler och sova under ett palmblad. Mys.

Igår var jag på ett litet me&I party hemma hos syster-Linda, väldigt trevligt faktiskt- dock är det för tidigt för mig att börja köpa barnkläder än kan tyckas.  Det jag lyckas fascineras av varje gång jag egentligen umgåtts med unga mödrar (då menar jag alltså inte de danska 15 åringarna  på tvn) är hur påverkande det är, hur man liksom sitter där i det lilla mysiga umgänget och nästintill önskar att man har en liten unge. (Usch var min första tanke här men det blev för grovt)  Nej utan detta får vänta några år, dock är min förhoppning att bli faster snart  :o) 

Jag har, som ni kanske inte visste, sökt en massa konstiga utbilningar mest för att stimulera hjärnan och sätta igång plugg-suget. Så idag fick jag svar från Karlstads universitet där jag uppebarligen sökt Turismkunskap (!??!!) haha fantastiskt va! 
Så nu ska jag invänta och se om jag får någon annan antagning - och annars så ska jag bli en riiktigt turism-vetare. 
haha jag sökte på chinese tourist och titta vilken sorglig stackare som poppa upp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0