< Till bloggens startsida

12876793746.. nysningar senare.

Kontant (ja för när man e förskyld så säger man inte S i ord) under hela kvällen har jag suttit med nummer elva under nästippen- charmigt va?
Då tänker kanske ni; Men varför snyter hon inte sig bara?
Och då tänker jag ; Men är ni cp, det är väl klart jag snyter mig?
.. Det kan varit så att ni inte tänkte så, och i såfall ber jag om ursäkt för mitt burdusa påhopp.
Ikväll har jag suttit och kollat priivate practice och ätit tomatsoppa. Ja det är faktiskt allt.
Har inte alls haft lust att kontakta omvärlden på något vis faktiskt. Blogg på sin höjd.
Fick en del sms om att Calle gått vidare. Hurra för honom. Han är ganske cool.

Hurra för Calle idag!


Satt och kolla igenom lite gamla trysil bilder och hitta denna från julafton
....Snart ett år sen mina vänner! (säger madde med sorg i rösten)



Hur mysig var inte denna julaftonsmiddagen?  Tror bestämt att det var i samma veva som min coola hiphopper bild togs på väg mot radison... Ja den är nu preskriberad för all framtid. Eminem to the M ni vet.
Jag får nog ta och besöka Trysil snart- har nostalgi-trippar inuti mitt huvud just nu.
Ska nog hoppa i säng här så man kommer upp i någorlunda tid imorgon. Imorgon kommer min kära pv tillbaka, hoppas han har köpt med något fint- HIHI :)
Puss

Kommentarer
Säändriee

ÅÅ att du ska meddiee. Snyggat upp din blogg me like. dax för de. Jag myser bara att se på bilden. Precis lärt känna varandra och hur mysigt som helst. Vi ses snart i backen och sen vidare till knetta för att dricka oss fulla. och nere i puben väntar Jonna&Bullis med enu mer ÖL.. JAA

2009-12-05 @ 18:37:05
Säändriee

ÅÅ att du ska meddiee. Snyggat upp din blogg me like. dax för de. Jag myser bara att se på bilden. Precis lärt känna varandra och hur mysigt som helst. Vi ses snart i backen och sen vidare till knetta för att dricka oss fulla. och nere i puben väntar Jonna&Bullis med enu mer ÖL.. JAA

2009-12-05 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0