< Till bloggens startsida

Din dumma jäävel...

... skriker jag till mig själv i bilen när jag svischar förbi parkeringshuset, det enda parkeringshuset som idag inte är fullt. Varför vände du inte då, tänker kanske ni. FÖR ATT STADENS GATOR ÄR FULLA MED DOM. Fulla med dom där äckligt stressade människorna. Ingen julkänsla i mitt hjärta inte.  Jag har inte köpt en enda julklapp, mest för att det är tråkigt...och en del för att jag inte har några pengar att lägga på någon annan. Jag är fattig helt enkelt.
Jag fortsatte i bilen och körde iallafall hem till denna lilla lägenhet där jag åtminstone har min älskade dator. Min enda vän.  Ska ut snart igen, Varför undrar kanske ni. Jo för att jag måste lämna tillbaka en ful tröja som jag köpt.

Idag vaknade jag upp ur en dröm där jag jagades. Jag hade 2 olika handväskor och en påse som jag höll hårt i men som jag gång på gång tappade... Jag sprang förbi en såndär klassisk fyrkantig telefonbur i glas (alltså där det finns en telefonautomat), fast i denna fanns ingen telefon. Där fanns en stor flatscreen, ett playstation en stor fet fåtölj.. och så min storebror. Han satt och spela tv-spel.  Sen helt plötsligt befann jag mig på en boxningsmatch... och sen vakna jag upp.

Nu vill jag åka hem till Svalöv och ligga i min säng och mysa med Elvis. Precis det vill jag göra.

Kommentarer
mamsen

1 månad till sen kan du mysa med elvis

2009-12-26 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0